Štítek: is_archive

Mnoho firem na ekologii kašle, ale i tak se barví na zeleno
KOMENTÁŘ: Tato nová láhev je ecoúsporná! Nevadí, že nikdo netuší, co přesně to znamená, na první pohled to ale zní dostatečně ekologicky, aby to firmám skvěle posloužilo v marketingu. Říká se tomu greenwashing. Pomocí této podvodné praktiky se společnosti snaží vypadat v očích zákazníků ekologicky uvědoměle. Důležité je ovšem slovo „vypadat”.

Myslel jsem, že se hodinky budou prodávat samy, říká mladý policista
Radek Vančura (23) pomáhá v rodinné firmě Charles Tudor, která na trh s hodinkami vstoupila na začátku roku 2020. Společnost se nezastavila ani v době začínající pandemie, produkty se ale neprodávaly. Hlavním důvodem byl nezvládnutý marketing. Vančura ale věřil, že se vše zlomí.

Síťový marketing láká mladé lidi, dlouho v něm ale nevydrží
Multi-level je pro někoho dobrá možnost přivýdělku, pro jiného ztráta času. Obecně si však většina lidí tímto způsobem nevydělá dostatek peněz, a tak láká do sítě své známé, aby za ně obdržela provize. Podnikání v podobných systémech je ale rizikové a v horších případech může skončit i dluhy.

Pokud se situace spojená s koronavirem nezlepší, menší média mohou zaniknout, myslí si spolumajitel hudebních rádií Jan Neuman
Kvůli koronavirové krizi musela média přejít do mimořádného provozu. Programový ředitel sítě rádií Media Marketing Services (dále jen MMS, pozn. red.) a spolumajitel Media Bohemia Jan Neuman (46) ale o fungování rozhlasových stanic, jako jsou například Hitrádio, Blaník či Fajn Rádio, strach nemá. S vysokými finančními ztrátami ale počítá. Následky pro malá a začínající média mohou být podle něj ovšem kritické.

Navzdory kritice se snaží jít Smarty Drink v propagaci vlastní cestou
Zvláštní způsob marketingu energetického nápoje Smarty Drink kritizují reklamní experti. Jeden z nich Michal Skřivan říká: „Vůbec to nepůsobí profesionálně.“ O tom, jak se krajně nezvyklá kampaň firmy tvoří, promluvil jejich marketingový manažer Jiří Procházka na publicistickém festivalu Všemi Směry. Přiznal, že například propagační videa sice točit neumí, ale tvořit je budou dále.