Štítek: is_archive

Z boje za spravedlnost až k nemilosrdnému honu na čarodějnice
KOMENTÁŘ / Celebrity, média i firmy jsou pod drobnohledem uživatelů sociálních sítí, kteří samozvaně dohlíží na jejich korektnost. Významným terčem se v poslední době stávají influenceři. Stačí, aby prohodili nevhodnou poznámku nebo vtip a veřejnost je „zruší“. Ne nadarmo se pro to vžil pojem cancel culture, neboli „kultura rušení“. V řadě případů by však internetoví moralisté měli zrcadlo nastavit sami sobě.

Byznys na sociálních sítích. Influenceři vydělávají na reklamě tisíce, často jde o podvod na sledujících
Být influencerem je pro řadu lidí možná povolání snů. Za to, že jsou lidé známí na sociálních sítích, dostávají od firem produkty zdarma a jsou placeni za zveřejňování příspěvků, které uvidí co nejvíce lidí. Takové fotky by ale měly být označené jako reklama. Ne vždy se to děje, a to i zcela úmyslně.