Zadejte hledaný název
Magazín studentů Vyšší odborné školy publicistiky

Zápas s Chelsea proběhl netradičně – v klidu

GLOSA: Zdá se, že na fanoušky pražské Slavie platí neúprosné „tytyty“. Takové, jakým nám rodiče hrozili, když jsme byli dětmi: „Když budeš zlobit, nepůjdeš na písek.“ My jsme se pak jen koukali z okna, jak si ostatní děti hrají – a přesně tak tentokrát fandili i neukáznění fanoušci Slavie: doma od televize. Bohužel doma u televize na zápas koukala i řada ukázněných příznivců, kteří jen doplatili na cizí bezohlednost.

Zápas s Chelsea, který se hrál ve čtvrtek 11. dubna s uzavřenou částí stadionu, proběhl v klidu. Dokonce za něj fanoušky pochválil na Twitteru i zástupce vedení klubu Jaroslav Tvrdík. „Úplně čistý zápis z utkání a naděje na závěr bez pokuty, to je za poslední roky poprvé. Opravdu hluboká poklona, fans.“ Otázkou je, zda zápas neprobíhal takto v klidu právě proto, že byla Tribuna Sever uzavřená.

UEFA (Unie evropských fotbalových asociací) uzavřením tří sektorů proslulé Tribuny Sever potrestala Slavii za únorový zápas Evropské Ligy s Genkem, při němž fanoušci házeli různé předměty na hřiště. Kvůli několika problémovým fanouškům tak na zápas desetiletí nemohly přijít téměř dvě tisícovky lidí. Někteří příznivci Slavie by si proto měli rozmyslet, zda budou na tribunách slušně fandit, nebo řádit jako zvířata. Aby příště místo nich opět nefandila hráčům jen tribuna plná plachet.


Dáša Šamanová
Dáša Šamanová
Třetím rokem studuji Vyšší odbornou školu publicistiky v Praze a již čtvrtý semestr působím v Generaci 20. Tentokrát už na tom, pro mě zatím nejnáročnějším, postu, a to jako šéfredaktroka. I když je náročný, baví mě ze všeho nejvíc. Každým dnem totiž posouvá hranici mých nervů, ale i schopností jednat a editovat články mladších spolužáků, o krok dál. Pocházím z malé jihočeské vesnice, kam se ráda vracím a k životu potřebuji přírodu, cestování a smích.
Další články autora
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.