Zadejte hledaný název
Magazín studentů Vyšší odborné školy publicistiky

Adam Hloušek – muž, který má Slavii vytáhnout z bahna

Oči nejspíš všech příznivců fotbalové Slavie se v současnosti upírají pouze k jednomu muži - Adamu Hlouškovi. Právě jednadvacetiletý talent, jenž se do sestavy vrací po více než sedmiměsíční pauze zaviněné zraněním kolena, má totiž červenobílé vytáhnout ze spodních pater tabulky zpět na výsluní Gambrinus ligy.
Adam Hloušek slaví jeden ze svých gólů v dresu Slavie.       Foto: ct24.cz

Adam Hloušek slaví jeden ze svých gólů v dresu Slavie. Foto: ct24.cz

Za poslední rok si toho Adam Hloušek prožil opravdu dost. Po zranění kolene, které si přivodil letos v únoru v ligovém utkání s Bohemians Praha, musel na operaci přetrženého předního zkříženého vazu. Poté následovala úmorná sedmiměsíční přestávka a rehabilitace.

Od začátku října však už jednadvacetiletý záložník naplno trénuje s týmem a s jeho návratem na hřiště to vypadá velice nadějně. Trenér Slavie Michal Petrouš ho dokonce povolal již na úterní pohárové utkání s Ústím nad Labem.

„Ještě s Adamem budu mluvit po pondělním předzápasovém tréninku, ale už teď vím, že bude v nominaci na zápas. Stoprocentně půjde na střídačku, je pravděpodobné, že do zápasu zasáhne,“ řekl oficiálnímu klubovému webu Petrouš.

Právě teď by se Hlouškův návrat Slavii velice hodil. Červenobílí totiž zažívají mizernou sezonu a v tabulce jim s deseti body patří až ostudné 14. místo. Od sestupových pozic ji navíc dělí pouze lepší skóre.

Před zraněním patřil jablonecký odchovanec k oporám Slavie a jeho výkony mu dokonce otevřely dveře do reprezentace. Na formu před nucenou přestávkou se teď bude snažit navázat, ví ale, že začátky nebudou snadné. Přesto doufá, že alespoň na chvíli vyběhne na hřiště již v utkání s Ústím nad Labem.

„Na zápas se moc těším, uvidíme, třeba nezůstanu jenom na lavičce,“ uvedl na klubovém webu Adam Hloušek.


X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.