Zadejte hledaný název
Magazín studentů Vyšší odborné školy publicistiky

Chlapi, poslat nevyžádaný dickpic je úchylka. Radši si pust´te porno

KOMENTÁŘ: Pár zpráv přes seznamovací platformu, několik emotikonů a z ničeho nic fotka přirození. Nevyžádaná. Mnozí muži jsou schopní poslat dickpic, tedy fotografii svého penisu, ženě, kterou ani osobně neznají. Je jim jedno, že o nechutný obrázek protějšek nemá zájem. Měli by si ovšem uvědomit, že podobným činem mohou ženám způsobit trauma.

Muž, který je schopen po krátké konverzaci se ženou poslat fotku sebe v celé své „kráse“, rozhodně není v pořádku. O takzvaný dickpic se totiž ve většině případů nikdo neprosí. Vidět pánské přirození může chtít partnerka, ale rozhodně ne neznámá žena. Tu nečekaná fotka přinejmenším odradí. Může jí ale způsobit i větší trauma, kvůli kterému pak výrazně poklesne její důvěra v muže. I v ty, které by v životě nenapadlo podělit se o svou klobásu už při on-line seznamování.

Jestli někoho opravdu vzrušuje představa, jak žena vzdychá při pohledu na fotku jeho majestátního údu, měl by raději zapnout porno. A pořádně se u něj vyřádit, aby přestal psychicky ubližovat ostatním. Problém ale je, že podle psychologů mnozí muži posílají dickpic jen proto, aby protějšek uvedli do rozpaků a překvapili ho. Takoví lidé by opravdu měli vyhledat odbornou pomoc, protože je absolutně nezajímají emoce druhých. Terapeutka Ivana Fialová si myslí, že tito muži jsou velmi často exhibicionisté. Ovšem někdy jen chtějí zjistit, jestli je jejich vybavení pro ženu atraktivní. Zaslat nevyžádanou fotku penisu ale opravdu není ideální způsob.

Nechtěný dárek obdrželo čtyřicet procent Britek

Podle názorů psychologů většina exhibicionistů naivně doufá, že za dickpic dostane pochvalnou reakci nebo třeba intimní fotku na oplátku. A nezastaví je ani to, že protějšek často neodpoví. Vždyt´ to jim nevadí, svou „chloubu“ přece mohou beze studu poslat ještě ten den dalším dvaceti ženám a nějaká z nich třeba zareaguje.

Problém je, že dotyční muži si prsty, v tomto případě přirození, jen tak nespálí. Český zákon na ně totiž bohužel nemůže. Že dělají něco nemorálního si buď neuvědomí, nebo jim to je jedno. A takových mužů rozhodně není ve společnosti málo. Podle studie společnosti YouGov z roku 2018, která zkoumala 2121 Britek, dostalo čtyřicet procent žen ve věkovém rozmezí od osmnácti do šestatřiceti let fotku penisu, o kterou si samy neřekly. Nechtěný dárek tedy obdržela skoro každá druhá žena. V Česku zatím podobné průzkumy bohužel nevznikly. Stačí se ale zeptat žen, které používají profil na internetových seznamkách, a velká část z nich potvrdí, že nevyžádanou fotku dostala. Je potřeba, aby se o problému mluvilo. Velkou „reklamu“ této formě sexuálního obtěžování udělal nedávno novinář Jiří Hošek, který byl kvůli kauze ze Seznam Zpráv vyhozen.

Pánové, stojí vám to za to?

Všechna čest ženám, které mají dostatek odvahy mužům napsat, že posílat dickpics bez vyžádání není normální. Nebo najdou sílu svěřit se zaměstnavateli, pokud jde o obtěžování v práci. Jedině díky otevřené a ostré zpětné vazbě může dojít k nápravě.

Muži si totiž musí uvědomit, že jejich přirození nikdo vidět nechce. Pánové, nebuďte prasata a než takovou fotku pošlete, radši se pořádně zamyslete. Stojí vám to za to? Jednou se o vaší úchylce stejně okolí dozví a ženy vámi snad začnou opovrhovat. Jestli i přes tohle všechno a s vědomím, že jste nechutní, stejně dickpic pošlete, něco s vámi není v pořádku. Zkuste psychologa. Nebo porno, tím nikomu neublížíte.


Matěj Vybíral
Matěj Vybíral
Pocházím z Plzně a jsem absolventem Vyšší odborné školy publicistiky. Mým nejoblíbenějším tématem je sport. Ve volném čase navštěvuji různé sportovní události, sám rekreačně hraji squash a florbal.
Další články autora
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.