Zadejte hledaný název
Magazín studentů Vyšší odborné školy publicistiky

Jak se pojišťují vrcholoví sportovci

Pro mnoho talentovaných sportovců teď přichází úplně nová možnost v oblasti pojišťování. Společnost Sport Group přišla s ojedinělou pojistkou, ke které dostane sportovec ještě něco navíc. Jedná se o komplexní péči.

Většina mladých sportovců postupem času ztrácí motivaci a raději se sportem přestanou, protože se bojí zranění. Společnost Sport Group se naží právě tomuto problému předcházet. Je založená hlavně na péči o zdraví sportovce a vše s tím spojené. Sportovec má  k dispozici  komplexní zdravotní servis, to znamená lékaře, rehabilitace, výživové doplňky a marketingovou propagaci. Pro každého sportovce se dělá pojištění přesně na míru. Pracovníci této společnosti jsou bývalí sportovci, takže se snaží vcítit do pozice klienta.

„Pokud s námi pojistku uzavře sportovec, který už svého lékaře má, tak zůstane v jeho péči a k dispozici mu jsou ostatní věci,“ řekl bankovní poradce společnosti Sport Group David Konšel.

Roman Červenka, zdroj: zivotopisyosobnosti.cz

Toto exkluzivní pojištění už využívají slavná jména jako hokejisté Roman Červenka, Jakub Klepiš a fotbalisté Tomáš Pekhart, Ondřej Mazuch či Jan Blažek. „Pojištění se snažíme rozšířit i do dalších sportů, momentálně oslovujeme basketbalisty a volejbalisty,“ dodal Konšel. Uživatelé pojistky nemusí být jen vrcholoví sportovci, mohou ji využívat i obyčejní lidé, kteří rádi a často sportují.

Sportovní pojistka zahrnuje pojištění pro případ smrti i pojištění pro případ zranění s trvalými následky. Zajímavostí je takzvané denní odškodnění, které se vyplácí za každý den, kdy je sportovec zraněný a nemůže sportovat. Totéž platí v případě, když je sportovec po úrazu v nemocnici: za každý den je mu vyplácena finanční částka.


X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.