Zadejte hledaný název
Magazín studentů Vyšší odborné školy publicistiky

Díky slevovým portálům vyráží studenti do dražších restaurací

Získat příznivou cenu menu o šesti chodech či velký středně krvavý steak. To nabízí mnohé slevové portály. Na internetu jich je nepřeberné množství a vysokoškoláci si na nich mohou vybrat ze široké nabídky nejrůznějších produktů, služeb a pobytů . Nejčastěji však využívají kupony na jídlo v restauracích.

Ušetřit nějaké peníze se snaží téměř každý student. Jednou z možností, jak získat lepší cenu, jsou i slevové portály, díky kterým studenti za některé pokrmy či pobyty zaplatí mnohdy jen polovinu původní ceny. „Jsou tam slevy do lepších podniků, kam bych se normálně nepodíval, protože bych na to neměl. Díky zvýhodnění to vychází na rozumné peníze,“ říká student Václav Stránský, který tyto stránky využívá až třikrát za měsíc.

Podobně je na tom i studentka Barbora Sittová. „Nejčastěji pořizuji přes slevové portály jídlo, konkrétně vouchery na vícechodová menu a do kaváren. Obvykle stojí kolem tisíce korun a já platím jen polovinu. Naposledy jsem byla na večeři o pěti chodech v brněnské restauraci a v květnu se chystám do Prahy,“ uvádí. Popisuje také, že díky těmto voucherům na večeře poznává nová místa. „Nebýt slevových portálu, nikdy bych například nevěděla o skvělém hotelovém zámečku ve Ctěnicích u Prahy,“ dodává.

Důležité je sledovat recenze

Při pořizování voucherů na slevových portálech hrozí však také riziko, že služby a produkty nebudou v prezentované kvalitě. Uživatelé mohou těmto problémům předejít například tak, že si prostudují recenze lidí, kteří si pořídili stejné zboží před nimi. „Ohlasy ostatních si čtu vždy. Pokud je u daného voucheru více negativních příspěvků, tak ho nekupuji,“ popisuje Stránský. Zároveň však dodává, že i tyto recenze se musí brát s rezervou.

„Zkušenost mám spíše pozitivní, jinak bych tam dávno přestala nakupovat. Je to samozřejmě trochu risk, se kterým člověk musí počítat,“ říká Sittová a popisuje, že jí například mamka koupila voucher na nehty a paní návštěvu několikrát odřekla. „Nakonec mi řekla, že je server v insolvenci a že mám nehty dobré, proč jsem si voucher vůbec pořizovala. To mi přišlo velmi neprofesionální,“ přiznává Sittová. Dodává také, že recenze si čte a především pokud se jedná o pobyty, k nimž si informace dohledává i na jiných stránkách.


Nikol Dobrá
Nikol Dobrá
Matika je mou noční můrou a psaní mou vášní. Právě proto jsem se rozhodla pro studium na Vyšší odborné škole publicistiky. V Generaci20 působím jako redaktorka. Dopředu mě v životě pohání latinské heslo "In omnia paratus" a litry dobré kávy.
Další články autora
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.