Zadejte hledaný název
Magazín studentů Vyšší odborné školy publicistiky

Cinema City koupila sít´ multikin Palace Cinemas

Multikina Palace Cinemas v České republice, na Slovensku a v Maďarsku koupila za 28 milionů eur ( 680 milionů korun) společnost Cinema City. Na základě dohody převezme 100 procent akcií ve všech společnostech patřících Palace Cinemas.

Cinema City se stane největším provozovatelem multikin v České republice ( cinemacity.cz )

Cinema City se sídlem v Nizozemsku je největším provozovatelem multikin ve střední a východní Evropě, která v České republice dosud provozovala pět multiplexů v Praze, Plzni a Pardubicích. Po Palace Cinemas převezme v tuzemsku osm multikin, z nichž čtyři jsou v Praze. K tomu další dvě na Slovensku a čtyři v Maďarsku.

Cinema City se tedy s třinácti pobočkami stane největším provozovatelem multikin v České republice. Firma získala ještě multiplex o osmi sálech v Ostravě, který je v současné době ve výstavbě a jeho otevření se plánuje v příštím roce. Společnost plánuje v následujících letech rozsáhlé investice. Návštěvníci se mohou těšit především na větší počet sálů s možností promítání 3D filmů.

„Určitě budeme po převzetí firmou Cinema City pokračovat v činnosti, ale protože je to ještě čerstvé, tak v současné době čekáme na určení nové strategie,“ řekla pro Generaci 20 media sales manažerka Petra Lamlová ze společnosti Palace Media, která v multikinech Palace Cinemas zajišt´ovala a realizovala reklamní kampaně. Cinema City musela v roce 2008 kvůli nedostatku návštěvníků zavřít multikino v obchodním centru Novodvorská Plaza v Praze.

Sít´ multiplexů v České republice kromě Cinema City zastupuje už jen firma Cinestar, která v roce 2009 koupila Village Cinemas. Jedno multikino v tuzemsku provozují společnosti Intersonic Entertainment a Golden Apple Cinema.


X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.