Zadejte hledaný název
Magazín studentů Vyšší odborné školy publicistiky

Anketa: Prostřednictvím jakého média sledujete zprávy?

Mnoho z nás čte denní tisk, sleduje zpravodajské relace v televizi, poslouchá rádio či vyhledává novinky prostřednictvím internetu. Jakému způsobu sledování aktuálního dění dávají přednost náhodní respondenti z Prahy?
Jiri_Sebek

Zdroj: Archiv Jiřího Šebka

Jiří Šebek, 20 let, student 

Novinky ze světa i z domova sleduji spíš na internetu, zpravodajství v televizi mi nevyhovuje. Na veřejnoprávní televizi je na mě příliš dlouhé, na komerčních televizích mi zase připomíná bulvár. Naopak internet mi umožňuje zvolit si seriózní server a vybrat si ty informace, které jsou pro mě podstatné.

Ondrej_krejsa

Zdroj: Archiv Ondřeje Krejsy

Ondřej Krejsa, 24 let, student

Já jsem na zprávách trochu závislý. Ráno si koupím noviny, přes den čas od času prolétnu internetové zpravodajství na svém mobilu a večer zapínám televizní zprávy, pokud je tedy stihnu. Sice to znamená, že většinu novinek slyším víckrát, ale na druhou stranu je mám z více zdrojů a je tak snadnější udělat si vlastní obrázek. 

Jana_Slaninova

Zdroj: Archiv Jany Slaninové

Jana Slaninová, 47 let, kadeřnice

Sleduji zprávy jedině na internetu. Můžu se na něj totiž podívat kdykoliv mám čas a nemusím se dívat na záběry z autonehod či vražd. Televize dělá ze zpráv jenom divadlo, obzvlášť komerční televize, které mají ke každé tragédii hned příhodnou hudbu i grafiku.

Tereza_Ptackova

Zdroj: Archiv Terezy Ptáčkové

Tereza Ptáčková, 35 let, úřednice

Na zpravodajství se dívám v televizi, je to u nás doma takový rituál. Každý den po devatenácté hodině zapínáme zprávy. Převzala jsem tento zvyk od rodičů a myslím si, že je to dobře. Všichni bychom měli vědět, co se kolem nás děje. 


X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.