Zadejte hledaný název
Magazín studentů Vyšší odborné školy publicistiky

ANKETA: Jaký je váš názor na pochod v rámci Prague Pride?

Již druhý ročník festivalu sexuálních menšin Prague Pride proběhl v našem hlavním městě. Jeho cílem bylo ukázat komunitu těchto menšin a zdůraznit toleranci. Festival vyvrcholil třetí srpnovou sobotu duhovým pochodem hrdosti, který si mezi veřejností ale našel řadu odpůrců. Generace 20 se zeptala několika lidí, jaký je jejich názor na barevný pochod.

Zdroj: Soukromý archiv respondenta

Daniel, 43 let, koordinátor u aerolinek
„Mně se to líbí. Přijde mi, že je hezké, jak je to barevné a lidé, co se toho průvodu účastní, jsou správně veselí. Chápu, že se to někomu nemusí líbit, ale nikdo nikoho přece nenutí, aby na to koukal.“

David (zdroj: Soukromý archiv respondenta)

David (foto: archiv respondenta)

David, 18 let, student
„Gayové a lesbičky mi nijak nevadí, a že mají nějaký průvod by mi bylo taky celkem jedno. Jen si. myslím, že obyvatelé u nás jsou k lidem s touto orientací dostatečně tolerantní a nevidím tedy důvod, proč má takový průvod vůbec smysl.“

Ondřej (foto: Benedikt Lederer)

Ondřej, 28 let, právník
„Proti tomuto průvodu nic nemám. Myslím, že je to dobré i k tomu, aby to trochu zviditelnilo naše město. Já sám se však průvodu neúčastním a ani nemám touhu ho vidět.“

Šárka (foto: Benedikt Lederer)

Šárka, 43 let, masérka
„Trochu mi vadí, protože si myslím, že je průvod zbytečný a zbytečně okázalý. Zajímavější mi přijdou jiné akce, které se dějí v rámci festivalu. Na druhou stranu chápu, že průvodem na sebe upoutají větší pozornost.“


Benedikt Lederer
Benedikt Lederer
Jako malý kluk jsem psal na zaprášená auta a zamlžená skla, nyní v roce 2013 píšu na Generaci 20. Kromě čokolády a řízků je mému srdci blízké i improvizační divadlo a veselá hudba.
Další články autora
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.